آموزش آنلاین تخصصی آیلتس

جستجو پیشرفته محصولات
ورود و ثبت نام

چند نکته مهم درباره خدمات آیلتس

خرید این دوره ها به معنی دسترسی نامحدود و یا دانلود آنها برای مدت بسیار طولانی روی دستگاه خود نیست! ویدیوهای هر دوره به صورت
دیجیتال از طریق نرم افزار اسپات پلیر به مدت یک سال در اختیار دانشپذیر قرارمیگیرد. محتوای ویدیویی کلاس ها را میتوانید  از طریق یک دستگاه ثابت (لب تاب – گوشی موبایل – تبلت) در طول این مدت مشاهده کنید.

پشتیبانی این دوره از طریق گروه تخصصی تلگرام دکترمدرس صورت میگیرد. اگر در طول مشاهده دوره، به مشکلی برخوردید می توانید از
لینک گروه تلگرام دکتر مدرس سوالاتتون رو از استاد دوره بپرسید. تقریبا ظرف 24 ساعت سوالات جواب داده می شود. اگر اشکالاتتون زیاد هست  و  نیاز به جلسه رفع اشکال دارید میتوانید از طریق شماره گیشه آموزشگاه برای هماهنگی جلسه ی خصوصی رفع اشکال اقدام کنید.

 از آنجایی که حجم اطلاعات داخل هر دوره نسبتا زیاد و البته تخصصی هست، دوره ترکیبی، جامع و خصوصی “هیبرید کوچینگ آیلتس” که شامل برنامه ریزی, تصحیح و رفع اشکال خصوصی  با خود دکتر مدرس است را  بهتون پیشنهاد می کنیم  تا در امر بهینه خواندن و تبدیل آن اطلاعات به دانش قابل استفاده در امتحان آیلتس کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره گیشه آموزشگاه هماهنگ کنید.

در دوره های رایتینگ اکیداً توصیه می شود که به صورت همزمان از جلسات خصوصی تصحیح رایتینگ دکتر مدرس هم استفاده کنید. این کار باعث می شود تا آموخته هایتان رو تست کنید و خطاهای خودتان رو بشناسید تا بتوانید سر جلسه ی آزمون به بهترین شکل امتحان بدید.