آموزش آنلاین تخصصی آیلتس

جستجو پیشرفته محصولات
ورود و ثبت نام

هدف این دوره چیه؟

اصلا ما برای چی زبان یاد میگیریم؟!

بنظرم مهمترین دلیل ما از یادگیری زبان مکالمه کردن برقراری ارتباطه.

هدف ما هم در این دوره دقیقا همینه.

در این دوره با یه تیر چند نشون میزنیم. روی دایره لغات، گرامرهای کاربردی، اصطلاحات و عبارات رایج رومزه و … کار میکینم، مهارت شنیداری خودتون رو بشدت تقویت میکنین و میدونین که ریشه و پایه ی مهارت Speaking همون مهارت شنیداری شماست و با تقویت درست و اصولی مهارت شنیداری، میتونین مکالمه و Speaking  خودتون رو هم تقویت کنین.

تاکید میکنم، یکی از مهمترین مهارت های زبانی، ارتباط هست یعنی ساخت جملات معنی دار. شما هر چقدر هم که لغت و اصطلاح و گرامر بلد باشید ولی نتونین ازشون تو جملات استفاده کنین، هیچ فایده ای نداره.

من در این دوره به کمک آموزش نکات و مثال های فوق العاده کاربردی، کانال حل تمرین و گروه چت، به شما اصول جمله سازی رو یاد میدم تا بتونین توی هر موقعیتی به خوبی جمله سازی و صحبت کنین.

این دوره برای چه سطحی مناسبه؟

اگر حروف الفبای انگلیسی رو بشناسی و فقط خودت رو بتونی معرفی کنی دوره برات مفیده. این یعنی تقریبا A1یا همون صفر خودمون

من الان خودم دارم کلاس میرم، این دوره بازم به دردم میخوره؟

بلههه، در واقع برای کسی مثل شما که در حال یادگیری هستید بشدت موثره. به راحتی میتونین در کلاس از نکات دوره استفاده کنین و بشدت اعتماد بنفس خودتون رو بالا ببرید.

در حقیقت این دوره میتونه به عنوان یک مکمل فوق العاااااااااده برای شما و زبانتون هم بکار گرفته بشه و هرکسی که در مسیر یادگیری زبان هست و به هر نحوی داره زبان یاد میگیره لازمه این دوره رو بگذرونه و این دوره بشدت میتونه براش مفید و کاربردی باشه.

نحوه کار کردن با درس های دوره چجوریه؟

به محض اینکه دوره رو دریافت کنین، در قالب یه فایل اختصاصی نحوه کار با دروس دوره و متد رو که حاصل 15 سال تدریس و تجربه من هست، بهتون آموزش میدم، خیالتون راحت!

اگر جایی سوال داشتم، اگر نیاز به راهنمایی داشتم، کسی پاسخگو هست؟

بله، خودم شخصا در گروه تلگرام کنارتون هستم. میتونی سوالاتت رو اونجا بپرسی و من عموما ظرف یک روز کاری پاسخ میدم و راهنماییت میکنم.

.

دکترمهدی مدرس؟ این کلاس شما تا چه اندازه توی تقویت زبان به من کمک میکنه؟

اگه قول بدی هر روز حداقل نیم ساعت روی درس های دوره وقت بذاری و طبق اصولی که میگم کار کنی، سطح زبانت بعد از چند هفته یا چند ماه (بستگی به شرایط هر شخص داره) پیشرفت چشمگیری داره و میتونی با تعداد زیادی  لغت، اصطلاح، ساختار و نکات گرامری بسیاز کاربردی از متن فیلم آشنا بشی و در نتیجه در مهارت های Speaking و Listening به سطح پیشرفته برسی. میتونی راحت فیلم های زبان اصلی رو ببینی و مکالمات افراد بومی انگلیسی زبان رو متوجه بشی، و در نهایت میتونی خودت و دیگران رو شگفت زده کنی.

روزی چقدر باید برای این دوره وقت بذارم؟

دوره به صورت آفلاین و پکیج ارائه میشه و نحوه مطالعه و برنامه رو کامل برات توضیح میدم.

بنظرم اگه بتونی حداقل روزی نیم ساعت برای این دوره وقت بذاری عالی میشه. که با برنامه ریزی درست و اصولی قطعا میتونی.

دیگه هرچی بیشتر بتونی وقت بذاری، زودتر نتیجه میگیری.

روی چند قسمت کار میکنیم؟

روی فصل اول به دو روش متفاوت که الان برات توضیح میدم.

الان دوره های زیادی وجود داره که اومدن از هر قسمت 4 الی 5 نکته گفتن و به سبک خودشون یه فصل رو تحلیل و بررسی کردن. اما این اسمش تحلیل و بررسی نیست.

سبک و روش ما منحصر بفرده. ما میخوایم از سریال به عنوان یک ابزار بینظیر آموزشی استفاده کنیم و زبانمونو به صورت کاربردی تقویت کنیم. نه اینکه فقط سریال ببینیم و اون وسط به چندتا نکته هم اشاره کنیم.

کار بسیار دقیق و با کیفیته. فقط سطح اول دوره در قالب 22  قسمت سریال با رویکرد آموزش گرامر و کلمه کاربردی  تحلیل و بررسی میشه (50 جلسه  تقریبا بین 30 تا 40 دقیقه). تمام نکات کاملا کاربردیه و در زندگی روزمره بشدت رایجه. در سطوح بعدی، قسمت های جدید به  این دوره به مرور اضافه خواهد شد.

ضمن اینکه شما با یادگیری سبک و روش “نگاه ذره بینی”، میتونین به راحتی بقیه فصل های سریال رو ببینید و زبانتون رو هم تقویت کنین. تازه همین سبک و روش رو میتونین برای تحلیل و بررسی هر فیلم و سریال دیگه هم بکار بگیرید.

اگه این کلاس را شرکت نکنم چی میشه؟

راستش هیچی نمیشه , اما خیلی از ماها  روزانه وقت باارزش خودمون رو  به دیدن انواع فیلم و سریال ها اختصاص میدیم، بدون اینکه تماشای این فیلم و سریال ها کمترین تاثیری در یادگیری موثر زبان انگلیسی برامون داشته باشه!

الان هر شخصی توی کشور ما با شرایط فعلی، در کمترین حاااالت ماهی یک میلیون تومن برای خوراک و پوشاک خودش هزینه میکنه، اما سوال اینجاست که همین فرد ماهانه برای کسب مهارت و دانش خودش چقدر هزینه میکنه؟ آیا اصلاا هزینه میکنه؟!

دوره “مرد با برنامه” نکته یه فرصت عالی برای سرمایه گذاری مطمئن روی خودتونه که هم از وقتت استفاده بهینه کنی و هم تاثیرشو سالیان سال در زندگی شغلی، اجتماعی و خانوادگی خودت ببینی.

تفاوتش با پکیج های دیگه چیه؟

مهمترین تفاوتی که پکیج “مرد با برنامه”نکته رو از اکثر پکیج های موجود در بازار متفاوت میکنه اینه که قرار نیست فقط محصولی به شما فروخته بشه و تمام!

شما بلافاصله بعد از خرید پکیج در یک گروه تگرامی مخصوص دوره به مدت شش ماه عضو میشید و از طریق اون کانال همواره با من در تماس هستید.

در همین گروه ما میتونیم اشکالات شما رو پاسخ بدیم و البته ویس های تمرینی میذاریم تا سر فرصت بتونیم مکالمه­مون رو هم تقویت کنیم.

عموما سعی میکنم ظرف 24 ساعت کاری سوالات شما رو جواب بدم و البته هفته ای یکبار هم تمرین صوتی براتون تو همون گروه بذارم تا قشنگ مطالب براتون جا بیفتهو شما در مهارت مکالمه بدرخشید.

خلاصه که این فقط و فقط یه پکیج نیست.

یه کلاس و دوره ی کامل آموزشی هست که با جان و دل تقدیم شما میشه .